Monday 8 August 2011

Sifu - Sifu

this is an appreciation entry.
kepada mereka-mereka yg pernah menjadi sifu saya,terima kasih.
alhamdulillah,atas ilmu-ilmu yang mereka berikan,aku dapat mengajar org lain jugak dlm photography.

sifu pertama aku : Kak Aina. 
                           ( she's the person who introduces me to photography.)

sifu kedua aku    : Cik Pey ( Zafir Zamani )
                           ( aku byk belajar editing dari dia.)

sifu ketiga           : Akatora san Weng 
                            (aku belajar shoot sports dari dia.bermula dari Panning)

sifu keempat       : Encik Youtube.
                            (aku byk belajar compo,editing,rule etc)

dan kepada mereka-mereka yang pernah mengajar aku,MIA,Palie Massa,Revo,Amin, dan beberapa orang lagi,terima kasih !
kepada rakan-rakan photog,mohon tunjuk ajar..sy budak baru belajar~ 
:-)

3 comments:

  1. dah lah nak hapdate blog kemain liat. tiba2 hapdate ada nama akak. ni yg terharu nih. nah amek duit raya 50 sen :P
    hihihihihi

    awak mmg suke amek gambo before2 ni. takpayah nak credit saye sangat lerrrrr...

    ReplyDelete
  2. hehhe..u r still my first sifu..kan?hehe

    ReplyDelete
  3. pembetolan~
    sifu haper laggaayyyyy~~
    mu tu tahap sifu² doh..
    ambe blajor dri deme..

    ReplyDelete